دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست
سرخط خبرها

تراکتور درخواست استقلال برای جذب حسین‌زاده را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۲۰۳۵۰۰
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
تراکتور درخواست استقلال برای جذب حسین‌زاده را تکذیب کرد
باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد هیچ درخواست رسمی از سوی باشگاه استقلال برای جذب امیرحسین حسین‌زاده به این باشگاه ارسال نشده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به محض اینکه سوت پایان بازی استقلال مقابل پیکان به صدا در آمد لیست بلند بالایی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام در اختیار رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال قرار گرفت. حتی برخی رسانه‌های رسمی نیز روی اسامی ارسال شده مانور دادند، اما اصل ماجرا این است که نکونام تا کنون هیچ لیستی به طور رسمی به باشگاه ارائه نداده و تمام اخباری که در این خصوص به گوش می‌رسد به نوعی زمینه سازی رسانه‌ای است و در عمل اتفاق رخ نداده است.

حتی باشگاه تراکتور که گفته شده استقلال خواهان امیرحسین حسین‌زاده است رسما اعلام کرد تا کنون هیج درخواست رسمی و حتی شفاهی از سوی باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن به تبریز نرسیده است. هوشنگ نصیرزاده با اعلام این خبر گفت: نه تنها در مورد حسین زاده بلکه در مورد هیچ بازیکنی به باشگاه تراکتور نامه رسمی زده نشده است و ما هم به هیچ باشگاهی برای جذب بازیکن نامه رسمی ارسال نکرده‌ایم.»


به این ترتیب مشخص می‌شود که ظاهرا اعلام لیست بلند بالایی از بازیکنان برای ورود به استقلال بیشتر به جهت تحت فشار قراردادن مدیران باشگاه استقلال انجام شده است. حتی در این راستا یک جلسه هم میان نکونام و خطیر برگزار نشده است و سرنوشت بازیکنان جدید با روزهای آینده گره خورده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->